неділю, 29 грудня 2013 р.

Новорічний настрій

Новий рік прийде через три дні.  Новорічний настрій принесли мені походи з дітками "на ялинку"  і участь у  всеукраїнському проекті по обміну подарунками "Зимова казка".
Давно хотілось вишити біскорнюшку як у Юлі  і тепер коли прийшла така нагода, я взялась до роботи з великою охотою і натхненням. Ось мій фотозвіт:








Ще я вишила ось таку ялиноньку 

І зробила ялинку з цукерочок... 
А для мене подарунок приготувала Наталя - майстриня, що робить своїми руками чарівні  іграшки. 

Отримавши від неї пакунок-подарунок я раділа мов дитина...  ну а про моїх діток, то вже і казати нічого - одразу розібрали: хлопчик-зайчик для Марка, а дівчинка-зайка для Катрусі та до ігор: 
Усіх вітаю з Новим Роком!!! Нехай він вам принесе тільки приємні несподіванки!!!   І робіть одне другому подарунки - це так приємно!

Немає коментарів:

Дописати коментар